Mörbultad till 1000

Är inte något mörbultad idag alltså. Är inte till mycket hjälp i stallet. Har varit här sedan halv 9, har tvättat som en galning och lyckats höa till varmbloden. Nåt i alla fall! Det gör väl i princip ondare idag, men man vänjer sig typ. Är som sagt inte till mycket hjälp så jag hänger uppe i huset och glor på Brothers & Sisters. Va snabbt man kommer in i en serie!

Losting måste gå jobb idag, men Micke får köra. Gittar till Täby imorgon och kirrar en övergjord och lite andra stuff. Måste väga mig med sadeln och se om jag behöver vikt.. Hm.

Nu ska jag luncha och sen gå ner igen. Tvätta ännu mer! Får väl agerar bandkörare eller nåt också.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0