Mums filibabba

Vilken dag alltså. Har hängt på Eskilstuna sen lunch, kom inte hem förens vid 19-tiden och då skulle min häst gå fort. Jag tnäkte faktiskt köra själv idag, men när jag knappt kunde lyfta hoven för att kratsa så gav jag tömmarna till Micke i stället.
Hästen var mycket bättre i jobbet, gick 30 på tung bana och travade som en klocka. Men när hon kommer in i stallet blåser hon ovanligt mycket och andades väldigt tungt plus att pulsen var skyhög.. Var ute och gick med henne i säkert en kvart, hon gick hela tiden och gapade så det är antagligen halsinfektion.
Får se imorgon hur hon är och om hon har någon feber.
Alltid min vanliga tur..

Nu sitter jag och lyssnar på Pussycat (nej Mikaela, inte Pussycat Emma Mikaela och Klara, även fast än jag önskar at våra klipp fanns på youtube) och håller på att somna. Sitter inne på www.swartlingmonte.se och dreglar över dom här stövlarna. Snart fyller Emma år.



Den här låten vid 2:10 alltså. Mums.



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0