När rötan is gone

Tisdag. Mördartisdag. Sitter i skolan och ska göra ett skivomslag till ett band vid namn Esbjörn Svenssons trio. Jag vet, det låter helt stört och de är det också. Någon äldre skäl som vet något om dom? Uppgiften går ut på att inte skapat något som man själv gillar. Det blir nog svårt med det här bandet.

Mitt öga är helt cp, ser ut som om jag har två ögonlock. Jag har haft såhär en gång förut och då kunde jag inte ens se på tv när det var som värst. Kliar satan gör det också.

Hade en fästing i naveln häromdagen också, äckliga jävla djur! Ingen röta för dan.. Hästen min är inte heller på topp, hon får ta det lugnt ett tag från snabbjobben för nåt skit har hon i kroppen. Blodprov it is. Det är inget fel på hästen i övrigt. Synd att dom inte an prata, då skulle allt vara så mycket lättare.

Igår var vi först ute på gården och hämtade Marcus, hälsade på Bluetooth. Haha, en större version av Donna med världens längsta päls. Han var så ful att han blev söt. Stackarn.

Sen drog vi hem, körde och åkte upp till Skråmsta. Hälsade på alla fölmärrar, fölen och hingstarna. Bojan var snyggast som vanligt. Hon kommer föla när som helst. Den bebisen vill jag ha.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman :)

Halv sju ska vi vara på plats för konserten.

Tänkte att vi kunde förkröka lite här innan hos kalle. Ta några cider och så? Tänkte kolla vilken tid du kan komma..

Puss och Kram

2009-04-16 @ 21:03:18
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0