Onsdagar alltså..

Idag känner jag att det är vår. På riktigt. Så jag drog fram min älskade skinnjacka och lockade håret. Emma goes a little bit more happy! Kändes verkligen som om att de behövdes. Jag och Marre snackade typ 2 timmar igår, dock kom vi inte fram till så där jättemycket. Otur, haha. Det kommer i alla fall bli bäst.

Världens onödigaste dag, suttit här i en och en halv timma, svenska i 40 minuter, sen har vi någon jävla lektion om stress i flera timmar som jag aldrig varit på tidigare. Så jag kände att jag var tvungen idag. Sen har jag en timme hål innan den helt fantastiska testkommunikationen där vi inte gör nåt på lektionerna.

Alla har vi svackor i livet. Jag har det ganska ofta. Jag är inne i en sådan just nu. Jag vet att jag kan ta mig upp, det har jag klarat så många gånger förut. Saknad är något vi alla lever med. Min saknad kommer alltid kännas större än alla andras, för mig i alla fall. Jag vet att jag klarar att leva med den. Ibland har jag bara så svårt att förstå varför du försvann..
En dag ska vi mötas på en plats där vi aldrig mer skiljs åt.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du åker in till valla så hör gärna av dig :)

Puss <3

2009-04-01 @ 15:33:12
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0