I miss you..

Jag känner att min blogg är ruskigt ointressant för dom som inte har hästar som ett stort intresse. Finns inte så mycket att göra åt saken, tyvärr folks!

Igår skulle jag vara uppe och glo på det enda program jag följer, House, men jag lyckades bara hålla mig vaken till 21:30. Så om någon såg hela programmet kan ju du tala om för mig hur de slutade med bruden i Sydpolen.

Igår var jag och mamma ute och cyklade i 40 minuter, både lite benträning och kondition på samma gång. Smart Emma! Nu har jag blivit asseriös med licenspluggningen också. Good girl. Sen har jag nationella i matte B (ångest Eve, ångest) om två veckor också, och idrottsprov på måndag. Det kändes inte lika roligt.

Red på crazy Jackpot igår i volten. Jag hade verkligen glömt vilken härlig galopp han har. Sen har jag ingen aning om hur jag ska orka rida honom inne på Valla när jag knappt kan hålla honom i volten liksom. Älskade häst. Tänk om han bara skulle kunna lugna ner sig. Jag skulle våga påstå att han har mer kapacitet än Oblige i grunden. Eller jag vet inte förresten. Men det är en ruggig häst där allt bara blivit fel från början. Ska jag vara helt ärlig så tror jag aldrig att de kommer gå och göra någonting åt den här hästen. Tyvärr. Vi har verkligen gjort allt. Det här är hans sista chans.. Jag saknar verkligen den du var Jackpot.



XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

sa ju att du RIDER emma haha :b <3

2009-04-29 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0