Puh!

Okej folket. Nu känns det som om de var hundra år sedan jag ens loggade in på den här sidan. Men efter helgens stress och bravader har jag helt enkelt inte orkat. Orkar inte berätta allt heller, förutom att vi hade det jäkligt nice!
Fick städa i 6 timmar igår, men de var det fanimej värt.

Imorse väckte mamma mig typ 40 gånger innan jag lyckades masa mig upp i sängen. Så jag är inte så väldans pigg på idrotten som börjar om en timme.. Nåväl.
Min dress gick förresten igenom! Äntligen säger jag bara. Nu svarar inte snubbarna på brizy istället. Hm.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hah :)

När ska lostis har nya dojjor? :) Puss och Kram <3

2009-04-27 @ 14:02:53
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0