Springtime baby!

Ibland blir man ju bara för less på skolan. Orkar inte ens ta upp de. Det är inte kära bloggen värd. Tur att det är lov imorgon!

Vädret gör mig verkligen glad. På vinter när det är mörkt ute är det lätt att sträva efter att bli färdig i stallet så fort som möjligt. Nu är det tvärt om! Man hittar på massa skitgrejer för att få stanna kvar längre.
Och jag bara älskar att strutta runt i skinnjackan alltså.



Losting gick fort idag, var pissdålig! Har hon aldrig varit förut, men så här brukar det faktiskt bli på några av hästarna när man varit hos Svenne. Tror det blir en sån jäkla genomströmning efter, så jag får nog räkna med att hon är likadan nästa jobb. Jag körde laser som en dåre i alla fall.

Hon har förresten en ny kompis i hagen, Sarah Ann Udsen :) Ida som jag tog licens med har flyttat ut till oss på Ålsta, och hästarna fullkomligt avgudar varandra! Det är som om de känt varandra hela livet, och tar man ut en av dom bara på gången så blir den andra tokig och rädd för att kompisen ska gå idag. Herregud alltså.

I helgen blir de fekke-planering till 100 %. Och lite fekke också kanske?

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: johan

Vilken vacker tjej!

2009-04-04 @ 04:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0