Always look on the bright side of life.

Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv. Eller jo, det har jag nog, men inte såhär över en hela vecka! Jag blir tokig. Egentligen är det så himla löjligt. Jag fyller 18 år. So what som Pink skulle ha sagt.
Men ändå är det så mycket att planera och tänka på, saker som jag annars inte bryr mig så mycket om. Vad ska jag ha på mig? Vilka skor ska jag ha? Vart ska vi gå? Hur kommer jag dit och hem? Nej, snart stänger jag av min hjärna. Ändå kommer de bli en av de roligaste veckorna i mitt liv! :)

Idag fick jag tillbaka en passhäst i repris, Jackpot! Okej, jag måste få påpeka att Mikaela är second trainer (typ på tisdagar) och det är ett ytterst viktigt inslag.
Lotta kollade på Lostingen också, hade fått en allergisk rekation av rötterna som börjar komma upp ur gjorden. Det är därför hon har varit så högpulsad de två senaste jobben. Bara vänta ut tills gräset börjar komma lite mer..



Skolan. Vad ska man säga? Allmänt flumigt, som vanligt numera. Jo, förresten! Jag vet vad man ska säga: ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE!!
Nytt motto hos mig och Evelina. Smart girls. Nya mobiler skaffade vi också, likadan <3

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha, måndagsparty!

2009-04-20 @ 22:24:49
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0