It still hurts..

Kroppslig status Losting: Växtverk.
Kroppslig status Emma: Axelproblem tre miljoner, önskar hon hade rullstol.

Ungefär så ser det ut. Jag och Losting är inte riktigt i form för dagen helt enkelt. Så blir det ibland. Men göra något åt saken ska man alltid göra!
Losting får ta de lite lugnt, nya pjuck fick hon idag också + sula fram. Med de framsteget känns det mest rättvist mot hennes hovleder.


Muppen agerar hovslagare.

Jag själv försöker mest vila min axel, men när man är van att kuta runt och göra massa grejer i ett stall hela dagarna så är det inte fullt så enkelt. Har i alla fall tvättat nästan ALLA täcken i hela stallet. Jag lovar att det är många.. Men nu är det nästan klart. Inte så spännande kanske, men det är alltid nåt.

Åkte en snabbis till Täby och Horze idag också, kirrade en extragjord till sadeln.. Köpte två täcken och lite småkrafs på Horze, idag åkte vintertäckena undan!
När vi kom upp från stallet var jag ute och gick/sprang. Sprang faktiskt mest! Vill man slå igenom så vill man..

Sitter i soffan, vilar axeln och myser med Missan. Funtar på en sån här vagn..



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0