Bobby

Bobby, Bobban eller Byggare Bob? Jag vet inte vad jag ska kalla honom riktigt ännu, men Bobby känns bäst tror jag. Han är en genomsnäll kille, precis en sådan där häst jag letat efter. Han har bara gått i hagen sedan sist han startade och de kan inte ha gett honom mat för han är ruskigt smal och han har vinterpäls kvar. Nu går han på en gurkmeja och linfrökur, och så blir det bandet i 2-3 veckor.

Igår fick han sig en rejäl dusch och en klippning i nacken och öronen.







Det ska bli kul att se skillnaden på honom om några veckor. Snart kommer en update från Gotland!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

han ser himla snäll ut :) hur gammal är han?

2009-08-18 @ 18:01:05
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0