en helg i norrland

I fredagsmorse bestämde jag mig lite snabbt för att följa med till Sundsvall med Angel och Lill Snyggen, därför inte så mycket bloggande. Vi hade det riktigt härligt med bara brudar i bilen och övernattning på ett hotell uppe på berget. Det tog seriöst 6-7 minuter att bara åka upp för massa backar, och när vi kom upp till toppen var det alldeles dimmigt. Men vilken utsikt vi hade.

Lördagkvällen var trevlig, mat från barnmenyn tillsammans med familjen Oscarsson och några till.
Hästarna gick väl sådär. Angel har väl gått bättre, och Lillis verkade med räd för allt runtomkring honom. Angel var i alla fall 3:a och Lillis fick sista pengen tror jag.

Nu ska jag snart gå och dö i min säng framför Scrubs.


Gammal bild på Angel.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0