en hemlighetsfull bloggerska

Man kan säga att Solvalla dominerade lite smått på Rättvik igår. Fem av de elva lopp som kördes vanns av ett Solvallaekipage.

Fem hästar hade vi med oss i bussen. Klara vann med Mollberg, Mickas vann på svenskt rekord på Angel, Matte var 4:a i första russloppet med Tysse, Fritz gick nytt rekod och sist men inte minst så vann ju min utselning på nytt rekord. Ute och värme var jag också, haha, ponnytrav på hög nivå.

Riktigt trevligt hade vi som vanligt, var väl hemma vid 01.30 tror jag.

Idag är Mickas, Klara och Pebblan och spelar in en musikvideo! Mer än så tänker jag inte avslöja.. Jag gick väl upp vid 9, fixade klart i stallet och nu chillar jag uppe i huset. Har nog hittade både en köpare till Lost och en ny pålle! Mer än så avslöjar jag inte nu heller haha.. 

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0