hormail?

Blev så irriterad alldeles nyss att jag inte kunde logga in på blogg.se. Skrev om lösenordet fler gånger, ändå gick det inte. Konstigt när jag skrivit hormail.com, haha.

Jackpot var lika underbar som igår. Testade två varv på banan idag också, jag vale tempo men pigg blev han. Förut kunde jag inte ens skritta runt banan.. Ibland fattar man ingenting med dom här djuren alltså.

Imorgon är det upp tidigt igen. Jobbar tills på onsdag, sen är det över. På fredag ska vi spola ur hela stallet, fasiken va fint det blir efteråt! Brukar göra det en gång om året, men förra sommaren blev det inget så det är verkligen behövligt.

Tror jag har hittat en seriös köpare på Lost! Nu ska jag duscha och sova.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0