jag är inget svin! eller?

Just nu ligger jag i soffan och är allmänt sjuk. Var i stallet vid 9.00 imorse men jag stannade bara till 11.30, sen orkade jag inte rörá mig en meter till. Har ont i halsen, huvudet och är febrig. Jag vågar inte ens fundra på var det kan vara.. Jag är faktiskt inget svin!

Hittade bilder från i onsdags, jag säger bara det haha! Den snubben kommer aldrig mer vilja snacka med mig efter den bilden, haha. Usch.

Det blir vl antagligen ingen skola imorgon, ligger med datorn på magen och försöker spara på värmen som jag får i från dig medans alla andra går i t-shirt här utanför fönstret. Hm.

Har förresten redigerat alla bilder från Gotland också i brist på annat. Kolla min pixbox.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0