jag bor på en byggarbetsplats

Sitter framför tv:n och mammas dator. Mitt rum är just nu inte beboligt eftersom ett fönster och alltandörren håller på att bytas ut. Vi ska göra om massa på huset, panela om, måla, byta nästan alla fönster, dörrar och göra om hela badrummet. Så just nu lever jag på en byggarbetsplats känns det som!

Idag flyttade vi ner de två 1-åringarna som vi inte kunnat fånga och Lostis till utedriften bakom huset. Det gick faktiskt ganska bra, åringarna fick gå på släp bakom Lost, eller de var faktiskt mest 40 meter framför hela vägen och hon fick panik haha.

Jag är så trött att jag håller på att svimma, byggnaden som jag numera behöver vistas i fem dagar i veckan tar verkligen musten ur en, hur liten man än gör. Men som sagt, one year to go!

Imorgon är det ponnytrav på Vallen och jag ska gasa lite med Pärlan. Kanske inte blir så mycket mer lopp med henne efter det här, men det får vi se. 7 hästar ska vi ha med oss in så det blir att åka två gånger.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0