jag fick ingen häst idag

Det blev inget hämtande av hästen idag. De skulle upp med hästar till Skråmsta som ligger typ 1 km från stallet på onsdag, så det blir ju perfekt! Skönt att inte behöva till Mantorp

Nu har vi börjat plocka in alla grejer i stallet igen. Det är ju sjukt jävla tråkigt så att man bara vill spy. Men vi har i alla hunnit  med att spåna och halma upp varmblodens boxar, plockat upp två skopor och det som låg utanför stallet. Minst hälften kvar.

På onsdag kommer alltså den nya pållen och på tordag förmiddag går våran färja till Gotland och 5-årsbaggen där Pärlan och Tysse ska starta. Klara ska ha med sig Molle och Angel ska också med. Så härligt! Gotland är våran minisemester varje sommar, jag älskar verkligen att vara där.

Nu har jag precis käkat lunch och ska väl ner och fortsätta i stallet strax. Köra ska jag göra också.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja vill också till gotland , men inget sånt för mig i ¨år :(

2009-08-10 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0