jag och monster are alone, help!

Ikväll blir det som sagt lite party med brudsen. jag är nyduschad och sitter ensam hos Melander och väntar på mamma. Eller ensam är jag inte direkt, Mattes terrorist Doris (aka Monstret) trakaserar mig oavbrutet.


Hon är lika galen som hon ser ut. Här är hon i full gång att trakasera mig när jag ska sova.


Idag gick Bobby på bandet för andra gången, men han måste ha gjort det förr, för han snubblar inte eller någonting. Så han fick helt enkelt gå en halvtimme på en gång. Åt upp linfröt på en gång utan tvekningar också. Min duktiga kille.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha !

Ser fett scary ut. Ska nog kolla under sängen innan jag lägger mig ikväll ;) Ne skojja bara =)

2009-08-20 @ 18:52:14
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0