Em & Marre-weekend

Nu var ännu en helg över. En jävligt bra en. I fredags hängde jag och Marre hos Eve, så roligt har jag nog inte haft på länge! Thanks dude. Emma goes DJ på partyn som vanligt. Haha, nörd.
Sen finns det ju alltig nåt man ångrar lite efter. Haha, som att man ringde till massa muppar t ex.
Jag och Evelina blev taggade att ringa vår älskade historia-Madde. Men ingen hade ju numret. Fuck.


Igår blev det stall hela dagen, körde min lilla häst. Idag var det något radikalt fel i huvud på den lilla damen. Brunstig. Jippie! Ena femhundringen skulle hon pulla och andra skulle hon jogga skitsakta och bli rädd för allt. Somna hinner man i alla fall inte göra!


Idag när vi kom till stallet hade Lostingen haft party hela natten. Vattenhinkarna hängde åt alla möjliga håll, krubban hade låstnat på ena sidan och ena bandaget var avtaget. Hon fick vila idag, banan var allmänt blöt och jobbig så jag orkade faktiskt inte. Maria hängde med till Ålsta och körde Maja, favoriten liksom.


Nu är vi nästan precis hemkomna från stan. Vi är bruna och mäta. Det känns ju jäkligt bra. Jag är inte speciellt sugen på att skriva känner jag.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha, jag dör. så jävla kul <3

2009-02-09 @ 00:18:09
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0