Fredagkväll

Jag brukar faktiskt inte klaga och vara emo över mycket i min blogg, eller att inte klaga kanske var att ta i, men ni förstår hur jag menar.

Men nu tänker jag faktiskt va negativ. Riktigt jävla jävlig ska jag vara. Jag är så jävla less på dessa människor. Dessa människor som hela tiden tror att "det är något." Vadå är något? Fatta och förstå att ibland växer man ifrån varandra, vissa orkar man helt enkelt inte med längre. Så enkelt är det. Tyvärr. Ge mig some space. Och nej, jag är inte sur. Tycker ni ofta att jag är sur? Jävla töntar! HAHAHA!

Helgen är planerad. Denna vecka också. Kanske inte lika rolig som den förra. Men ändå. Imorgon är det Valla på dagen. Jag skulle verkligen behöva köra Losting, men de hinner jag kanske innan vi åker in. Eller så blir det som vanligt. Jag säger att jag ska med och så ändrar jag mig alltid i sista sekund. Så jävla roligt tycker jag inte att de är längre. Jag älskar att titta på loppen, men de kan man göra hemma på liven där man inte fryser och får tjocka i sig fet mat. Perfa.

Man skulle kunna kalla denna helg för en Ålsta-helg. Sover här idag, och imorgon också. På kvällen kommer Melwin så vi får väl agera barnvakt. På med melodifestivalen och ge honom en chipsskål. Enkelt och bra.

Sitter och popar Kelly idag igen, verkar inte uppskattas av tv-tittande Mikaela Melander. Hennes rosa dator är cp.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0