Go morgon, go morgon!

Jippie. Imorse vaknade jag av att Muppen tände lampan rak i ögonen på mig. Min näsa är ur funktion och jag hostar. Jag har inte tid att bli sjuk nu! Verkligen inte.

Igår var vi brudar i Kista och kollade lite i affärer. Inhandlade ett basiclinne, örhängen, leggings och såna där jeansleggings som alla kutar runt i. Fett coola. Klippte mig gjorde jag också, vågade knappt titta när han tog flera centimeter 3 gånger på uppklippningen. Hej då till sparningen. Men det blev faktiskt snyggt.

Idag ska hela gänget se Männ som hatar kvinnor. Då menar jag hela gänget. Till och med snubbarna ska med. Hur ofta händer det liksom?

Nu ska jag bege mig ner till stallet. Klockan rusar!


XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0