Graf + BB

Sitter på min underbart långa graflektion och gör ett uppslag till min trädgårdstidning. Rosor handlar det om. Jag är färdig för tidigt. Igen. Är man en duktig och ambitiös elev så är man. De må jag säga. Kan naturligtvis inte lägga upp bild eftersom min blogg alltid fuckar ur då. Eller skolans datorer är cp.

Sitter och rockar Breking Benjamin, dom bli liksom aldrig dåliga i mina öron. Fantastiskt. Deras märke är ruskigt snyggt, skulle jag lätt kunna ha på vaden. Nämen vad nu då?! Den gick så klart att lägga in, men mina verk - icke.
Den som kan urskilja vad bilden föreställer, eller kanske vad det står får ett plus i kanten av bloggerskan!



Idag kommer hela gänget hem från en två veckor lång vistelse i landet med stort L, ni vet säkert vad jag talar om. Hoppas jag i alla fall.
Jag har saknat dom lite! De är liksom ingen fart och fläkt i stallet, bara tomt och tyst.

Har mina nyaste skor idag, ontifötterna.se! Vill man vara snygg så. Smart Emma, idag när vi har lång dag i plugget också. Duktig idiot.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0