Jag firar för dig med BJ

Jag har börjat med en sån där härlig vana när jag kommer hem från stallet:
Äter middag. Duschar i hundra år. Lägger mig i sängen med datorn. Sen blir det liksom att man ligger kvar här tills det är sovtajm. Läsa bok brukar jag göra också, den där jävla Det är ju så läskig så det är lika bra att läsa när någon är vaken, haha. Jag som aldrig varit rädd förut. Nu kommer det fram..

Jag och Evelina har gått igenom ännu en mördartisdag tillsammans, på hennes födelsedag! Kul liksom, fylla 18 bast på en tisdag. Nu är du stor och jag liten, grattis!
Vi som skulle småfira med en varsin chokladkakaOK, så funka inte kortet :( Vi fick gå tillbaka i kylan med tuna leggings och mitt fantastiska skavsår på fötterna, utan choklad.
Men vi klarade oss ju ändå!


Nu ska jag trycka i mig lite Ben and Jerry's, snart behövs inga vikter till montén haha!


XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, fan vad sur jag blev!

fast jag åt i och för sig choklad när jag kom hem, mouahaha :)



snart är det din tur också. håll ut!

2009-02-04 @ 23:36:15
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0