Klaga är de jag är allra bäst på

Jag är trött. Det är kallt. Mamma kommer om en timme. Jag ska egentligen plugga mediakommunikation. Jag älskar att klaga :)
Jag är så ruskigt sugen på godis så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Två hela dagar har jag hållt mig. Fyra kinapuffar räknas väl inte? De närmsta onyttigheten jag får komma är popcorn, så enkelt är det. Imorse funderade jag på en banandiet, men den funkade tills jag kom till skolan och käkade lunch. Jag som inte ens gillar banan egentligen, men mätt blir man en stund i alla fall.

Imorse var jag faktiskt pigg när Madde kom in och tände lampan, det har inte hänt på år och dar. Tog ut hästar, skottade boxar och gjorde mathinkarna. Losting måste börja gå jobba nu, hon är helt tokig!

Tycker förresten att ni ska kika in Familjens hemsida, den är uppdaterad. Fanfar! Helt otroligt, tänk att de skulle ta nästan 2 år. Tycker ni ska ta er en extra titt på Loving Lavec. www.teammelander.se.

Imorse, eller ja, klockan 12 kom jag på att jag har engelskaprov. Tror ni Emma har pluggat? Icke sa nicke. Jag som alltid brukar göra de. Jävla engelska B. Har antagligen glömt bort provet eftersom det känns så otroligt onödigt. Sämre lärare får man ju leta efter.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Nu får det nog bli dags för ett nytt inlägg :O

2009-02-23 @ 10:06:06
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0