Klara and Emma goes jägare

Det blir ett jäkla tjat när jag inte bloggar, nu tar jag mig i kragen då!

Hänt mycket de senaste dagarna, i fredags drog jag och Marre in till stor staden på en liten weekendresa i de brunas paradis. Nu är vi ännu vackrare än vad vi var innan! Och sexigare så klart.
Såg I taket lyser stjärnorna, helt okej film, fick däremot damp på en ful brud som skulle pissa två gånger under en film.

I lördags var det stall för hela slanten, var helt slut när jag kom hem och däckade väl vid halv elva-snåret.
Körde Losting, de gick super! Det verkar dock som om vagnen och körning är lite utav ett stressmoment för henne, men de ska vi få bort. Måste nog kolla munnen på henne också, annars var hon perfekt. Min lilla flicka.

Igår blev det också stall, skulle ta en liten sovmorgon men sen jag köpte Losting så kan jag typ inte sova längre. Får dålig samvete om hon får stå inne längre än till 10, även fast jag vet att Marcus tar ut henne. Jag var klarvaken kvart
över 9.
Fick promenera på bandet och testa massagemaskinen. Den var lika läskig som allt annat i hennes liv.
Drog hem, fick för mig att jag ville gå på bio igen. Var väl hemma i en halvtimme, stressade gärnet och kastade mig in i bilen. Jag och mamma drog till Kista och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Ingen jättebra film, bara en sån där som man måste se.

Idag hade jag friluftsdag, ridning stod på programmet. Blev inte så mycket på den fronten men jag körde 4 hästar + lunch i Spånga! De kallar jag snabba människor. Jag och Klara hade rävjakt med Luffsan och Angel, en spännande och rolig upplevelse utöver det vanliga.
Den höll nästan på att springa in i stallet! Inge skabbig alls. Sen kuta den runt på banan och vi for efter med shettisarna. Tysse jagade den i sin hage också. Ja herregud.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0