Måndag morgon, när vi vaknar..

Jippie, imorse hade Slätt svarat på mitt fb-mail, doxk utan bekräftelse. Han lovade i alla fall att skynda sig. Bäst för dig grabben! Jag får någon form av abstinens snart på dom där alltså.

Jag la ifrån mig boken 21:37 igår och somnade väl 23 minuter efter eller något sånt. Ändå är jag så jäkla trött idag. Gick upp imorse och duschade bort lite färg från kroppen - nu är jag snygg igen.
Sitter i plugget och väntar på lektion som vanligt. Idrott - åka skridskor på sjön. Never in my life! Så jag vet ärligt talat inte  vad jag väntar på. En ny lektion om tre timmar?

Måste köra Losting idag, imorgon hinner jag inte och på onsdag ska dom vaccineras. Jävla saltet på banan äter upp karlederna på dom, har varit asnoga varje dag och än så länge är hon fin. Mina läppar håller också på att frätas bort när man har kört. Usch.

Nu känner jag att det blev lite väl mycket svammel. Vi hörs sen.

I know you love me, XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0