Monday

Måndag, härliga måndag.
Helgen var väl allmänt lugn. Eller det beror på hur man ser på det hela. Stallet för mig är lugnande. Oftast i alla fall, även fast än det är en hel del att göra på så mycket häst. Rutinen är det inget fel på i alla fall.

Igår sket jag näst intill totalt i matte B och gick på bio istället. Bolt. Den enda Disneyfilmen som underhållit mig någosin i Ice Age, och den här. Den var faktiskt rolig! Och Missan, vi vet vad du gjorde förra sommaren. Där fick jag verkligen till det! Fanns tyvärr ingen bild på katten. Men ni som sett den och varit på Ålsta borde förstå att det är siameskatten i filmen jag talar om. Dom som förstår borde vara.. hm. Mikaela. Om hon läser bloggen de vill säga.

Idag blir det dunderplugg på hög nivå, blev bara 6 tal på hela helgen - inte bra. Måste köra min surmärr först, i lördags var det inte långt i från att jag körde in och drog på henne en svansgaffel. Det är bra. Temprament ska dom ha.

Titta vad jag hittade. Jag är visserligen ett stort fan av Nikon, men ack så snygg den var. Något för Mickas kanske?



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0