Psykologen Emma

Idag var jag och tog ut hästar + mockade boxar innan skolan. Lostingen fick en ny hagkompis idag, Loving istället för dom andra två mupparna som trycker in henne i ett hörn och lämnar henne ensam. De går mammsen inte på med på! Dom där två verkade ha roligt i alla fall, nu är alla passgångare samlade i en hage. Det känns tryggt så de inte smittar resten av gänget på Ålsta. Perfekt för min framtida USA-flytt, tar med mig Losting och börjar med pace i stället.

Plugget gick faktiskt hyfsat bra idag, hade massage första lektionen, sen film på engelskan och sist mediakommunikation. Jävligt intressant ämne, men läraren går en på nerverna ibland. Hon är bra, men pratar till alla som om man vore helt slut i huvudet.

Skulle ha kört när jag kom från skolan, men banan var inge vidare utan sladdning så jag började med min terapi istället. Den går ut på att få bort rädslan mot allt som rör sig eller låter. Det känns verkligen som om jag kommer att lyckas. Nej, men allvarligt, jag skulle vilja att hon blev lite mer bekväm och harmonisk i sig själv, inte så harig hela tiden. Idag blev det promenad i skymningen, sket bara ner sig en gång! Nytt rekord. Nej, nu är jag dum.

Hämtade ner grejerna som Melander köpte i USA, walsh i mitt hjärta säger jag bara! Grimma var ju inte heller så dålig - ingen av grejerna var det!


Helgen är väl i stort sätt redan planerad! Imorgon blir de lite fekke hos Eve och på lördag blir de stan med Marre-Parre. Nice.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0