See you at the club

Fan va jag hatar skolan ibland alltså. Nu ska vi göra våra val inför trean och studievägledar-jävlen kan inte ett kiss om hennes egna jobb. Seriöst, vilken jävla idiot. Hög ser hon ut att vara också, man börjar ju undra.

Jag har i alla fall 400 poäng kvar att välja. De kurser jag vet säkert är Svenska C, Grafisk kommunikation C och Psykologi A. Nu är det fortfarande 100 poäng kvar och jag har ångest över vad jag ska välja. De lutar väl åt webbdesign, tråkigt men jävligt bra att ha med sig i min bransch känner jag. Min bransch. Ha!

Sen kommer vi till det jobbigaste, media- eller saminriktning? Är väl egentligen ingen skillnad förutom att man får 8 veckors prao på mediainriktningen. Skitkul ju! Men ändå vet jag inte.. De ska liksom dela vår två klasser inriktningsvis, kul liksom!
Blanketten ska vara inne på torsdag, jag tänker så att de knakar.

Travnet.se:
STC:s montéserie innefattade under fjolåret 63 lopp. I år kommer STC att utöka antalet lopp i serien till 84 lopp. Dessa lopp ska ridas under perioden april till december på landets 27 största banor.

Banorna får 30.000 kronor per lopp och förstapriset i varje lopp ska vara minst 20.000 kronor. I övrigt får banorna får själva utforma respektive propositioner efter banans egna önskemål.

Sådant får Emmas läppar att le.

Det blev ingen körning med Lostis idag, banan var inge rolig alls. Fick promenera på bandet och en halvtimmas borstning inkl. målning av hovar.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: matilda

Måste bara säga att jag alltid gillar att komma in och läsa din blogg. :) Gillar sättet du skriver på :D

2009-02-09 @ 22:43:31
URL: http://flummsan.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att de går så bra med hästen! :)

När kommer du och festar med oss då? ;) <3

2009-02-10 @ 01:07:20
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: amanda aka amzie

sånt får mina läppar också att le

2009-02-12 @ 19:16:28
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0