Smart brudar

Sitter framför datorn (nähää) och lyssnar på lilla Kelly, My life, my life, would suck, would suck, withouuuuuuut yoooou! Ni kan ju föreställa er själva hur det låter. Mamma undrade om jag hade ont någonstans.
Ska ju egentligen plugga till matte b-provet, de har jag gjort också. En halvtimme fick liksom räcka.

Idag lämnade vi in valblanketten till trean med ångest på hög nivå. Jävla piss-skit. Jag får fan inte ta körkort innan jag går ut. Då kommer jag åka hem varje lektion. På webbdesign i alla fall. Jag känner mig samtidigt duktig att jag valde de, bra att ha med sig om jag skulle få för mig att bli någon form av datatjej. Man vet ju aldrig.

Jag pallade inte trycket och tog media med samhällsinriktning. Jag tänkte "palla ha praktik i 2 månader", när jag egentligen menar "hjälp, ut i arbetslivet redan!". Det stämmer. Jag är livrädd för att börja jobba. Nej inte livrädd, men osäker. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv. Jag litar inte på mina kunskaper tror jag, har ruskigt höga krav när det gäller något jag tycker är roligt. De där med journalist skrämmer mig. Vet inte varför. Jag är väl en såndär typisk Svensson som inte gillar förändringar..

Igår blev det inget bloggande, vart Ålstabarn över ett dygn och att skriva på Mackans mac-data är helt världelöst, jävla rättningsprogram och skit. Var i stallet hela dagen. Madde fick framåt eftermiddagen den briljanta idé att hästarna skulle få lite skojsiga grenar att tugga på i dom fantastiskt roliga hagarna. Våra ideér är bäst ibland alltså. Skåda sjävla.



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0