Tröööött

Ibland är det svårt att veta om man ska förklara vad ett ord betyder för en yngre människa. Jag och Amy skojade om att, ja slutar man vid halv sex så kan man ju förkröka i skolan på fredagar. Amy förklarade ordet förkröka såhär: Det är när man slappnar av så man kan sova bättre på kvällen sen.
Ja. Det beror ju på hur man ser det.

Igår var vi upp med tuppen och fixade allt i stallet. Emma agerade ponnykusk och körde två gamla godingar, Lufsen och Molle. Lufsen är fortfarande min passhäst. Bara på tävling alltså. Det är betyder liksom tur.

Efter det drog jag och Mickas in till stan, kollade i lite affärer, eller ja, typ bara alla H&M, och snackade lite med Andreas. Det låter positivt på sponsringsfronten i alla fall!
Jag kunde naturligtvis inte låta bli att handla. Lite över 600 riksdaler på H&M, bl a ett par super-duper-snygga-emma-kan-inte-gå-skor. Jag älskar att bara titta på dom.

Nu har hela högen dragit sig in till Vallen, jag och Amy blev kvar hemma. Jag orkar inte, och så måste jag plugga historia. Jag tränade förresten idag! Gick 25 minuter på bandet med backe. Haha, fett duktig.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0