Mördartisdag

Trött. Känns inte som om jag är någonting annat just nu. Jag brukar inte ha något problem med tempo och att ha en sovmorgon på helgen till halv 10-10. Men så fort jag ser den där jävla skolan så gäspar jag. Sen när man går hem och sätter sig i bilen blir man pigg på en gång. Såhär skoltrött har jag aldrig varit i hela mitt liv. Jag vill bara sova mig igenom alla lektioner.

Idag kommer jag seriöst inte klara av hela skoldagen. 08.30-16.40 med matteprov som jag inte kan sista lektionen. Fan vad jag pluggade med Sandra igår, kom väl hem vid 21-tiden. Körde Losting gjorde jag också, igår blev jag faktiskt förbannad på henne. Jävlar va arg hon var! Vände och skulle jogga några rättvarv, så fort uppförsbacken kom drog hon in huvudet, bröt som en idiot åt höger och bara tog i. Dags för snabbjobb snart, får jogga på 5 dagar i veckan månaden ut nu.

Äntligen fått svar på sponsringen, nu får vi se hur det blir bara. Möte nästa vecka om de.

Om någon av mina läsare ber, snälla kör en bön för mig till provet.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0