Artisten är död

Sitter vid Mattes gigantiska dator och håller bokstavligen på att somna. Ändå har jag haft hyfsat med sovmorgon dom senaste dagarna! 
Vi fixade stallet på knappa timman, sen gick jag upp och plockade i ordning lite i köket. Här gör man rätt för sig!
Åt en snabb lunch och gick sedan ner och körde långsamt med Lajsan och Loving, team L. Kändes fina båda två, Loving pullade ingenting! Lajsan slog en gång, men de hör inte till ovanligheten.

Bowlade hann vi göra också, några strike:ar blev det i alla fall! Så nu är jag faktiskt helt slut. Slut som artist som Totte brukar säga.

Fick ett sånt där härligt beundrar-brev för travnetbloggen idag också, av trumslagaren Glenn, ni vet han på elitloppet? Vilken härlig människa!

Imorgon är det sista lediga dagen innan skolan börjar. Fy så hemskt. Alltid får man samma panik också. Jag har i alla fall inget som jag behövt plugga till på lovet.
De blir en liten tripp till Täby imorgon också, jag och Sandra satsar stort på montékarriären med jockeybyxor!
Humor.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0