Back @ school

Jaha, då var man tillbaka i plugget igen då! Skolan är verkligen överreklamerad av alla dessa "vuxna" (glöm inte att jag själv snart räknas som vuxen), vi gör ju inte ett skit! Kanske för att vi har alla A-kurser en vecka till när vi redan har läst klart alla dom egentligen. Jag skulle alltså kunna vara ledig en vecka till. Hm.

Ringde precis till STC och kollade om min dress var upptagen, och.. de var den inte! Jag blev fett glad! Nu gäller det bara att min sponsor tackar ja. Gör dom inte de så strejkar jag. Seriöst. Dom kan bara inte säga nej. Han sa inte nej, men inte ja heller. " Mailar över lite priser i eftermiddag:" Sure baby.
Jag är sjukt nöjd med dressen. Stilren och enkel.
Tänker inte lägga ut bild. Då kanske någon snor min ide. ;)

Snart är det ju helg igen, känns egentligen rätt sjukt att börjar plugget på en torsdag.
Lovet har bara varit sådär allmänt härligt och lugnt. Ganska i alla fall.

Emma Wahlberg måste ta sig i kragen och börja övingsköra. Annars kan jag ju glömma det där sommarjobbet, som för övrigt är helt fantastiskt.

Min lärare uppmuntrade mig att inte gå på högskola. Har det någonsin hänt? Skönaste killen.


XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0