Bussen i mitt hjärta.. NOT

Gud så skönt det var att komma hem idag! Mördarlektioner #1, bara massa genomgångar. Fick skjuts hem, skönt att komma hem ensam och få vara det en liten stund. Tände en brasa, kastade mig i myskläder och hämtade min Ben and Jerry's-burk, men jag kom på att det var förnuftigare att kirra lite käk i stället så jag gjorde de.

Carro tyckte jag var galen som tog hem Lostingen, haha säg mig varför? ;) Jag förstår faktiskt att hon tycker de. Det är just de som är så roligt. Jag ska fixa till den lilla märren. Göra mitt bästa i alla fall.
Jag kan inte sluta tänka på de här med hästköpte. Egentligen är det lite sjukt. Igår fick jag förfrågan om henne, och imorgon står hon i en transport till Ålsta!

Ringde Lundborg idag, han hade fått mailen jag skickat! Hade inte funderat på det än bara. "Jag hör av mig, annars får du jaga mig tills jag svarar!" Haha, you got it boss.


Just loves the bus

Idag började nya schemat i skolan, fett skönt. Började halv 12 idag, ändå fick jag gå upp 10 över 8 för att hinna till bussen. En och en halvtimme tar det att åka till skolan kommunalt, herregud säger jag bara. Skönt med körkort, kanske (!).

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0