Det spökar hos mig?

Nu ligger jag i sängen, fortfarande, klar för att sussa! Lite tidigt ännu kanske men snart så börjar nog ögonlocken sakta men säkert slutas. Måste läsa lite först, jag blir helt fanatisk när en bok är såhär bra som Det, knappt så jag kan lägga ifrån mig den på kvällarna.

Den är seriös så ruggigt läskig! I gemfört med en film så är det så mycket läskigare att läsa, man får sin egen uppfattning och bild av det som beskriv och då blir allting mycket verkligare och trovärdigt. Det var som Micke sa, "När jag låg och läste den där på hotellet började jag fundera på om det var någon i garderoben." Det är fan sant. Amy lämna mig inte ensam i Melanders hus!

Jag som aldrig har varit mörkrädd förut, gott hem ensam i kolsvarta skogen varje dag när jag var liten och varit ute och motionerat i mörkret, nu vette fan hur det blir med det där alltså. Vågade knappt gå ner till garaget från huset häromdagen, det är liksom 100 meter och det var någon på båda ställena. Herregud. Man tror ju att den där jävla clownen ska stå överallt. Ni måste läsa den. De bästa som någonsin skrivits tror jag. I bokform alltså.

Kastade ut ett lite omredigerat inlägg på travnet också om Lostis bakgrund, fick lite fina kommentarer :)

Har legat och kollat på massa roliga videoinlägg från olika bloggare, jag älskar ju sånt! Spelar typ ingen roll vad det handlar om egentligen. Jag själv skulle nog inte klara av att hålla på med sånt. Kunde inte ens spela in mig själv i ljuddagboken är jag var i usa, hur intressant är det egentligen att höra om vad någon har gjort idag? Ändå är det så roligt!

Jag skickar in en bra låt istället, med en kass video - som lite omväxling eller nåt.



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0