Det

Idag hade Emma en sån där liten tjejkväll. För sig själv alltså. Det har typ aldrig hänt.
Gjorde inpackning i håret och en varm ansiktsmask, de kändes som om man låg och solade i 30 +. Sånt där är inget för mig tror jag. Någon gång ibland räcker liksom.

Imorgon blir det inge plugg! Har bara en lektion, min absoluta favorit, histora. Den hoppar vi va? Det blir stallet för hela
slanten sen får vi se om de blir något skoj med Marre på kvällen.

Ursäkta, men jag är så glad att du är borta i mitt liv. På ett sätt ledsen, på många sätt glad. Fina minnen finns alltid kvar i bakhuvudet, men dom dåliga sidorna gömmer oftast de fina. Tyvärr. Det är nu i efterhand man märker allt. Du är inte värd mig. Inte någonstans.
Tycker du inte om mig så låt mig vara. Säg de till dina jävla kompisar också.


Så! Nu är Emma glad igen. Jag fick förresten inte Ronden i onsdags, dom hatar säkert mig.

Kämpar med min gigantiskt bok, 1200 sidor och textsnitt 8. Kan bara vara en bok; Det. Eller jag kämpar faktiskt inte med den, de första 200 sidorna var jobbiga, men nu är det sådär så man inte kan lägga ifrån sig den på kvällarna! Jag är en bokoman helt enkelt.
Att bli rädd när man läser kanske inte hör till vanligheten, men man lever sig in i handlningen till hundra procent, till och med Micke blev ju rädd när han läset den!

Nu ska jag glo på Gossip Girl tror jag. Och läsa.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0