Emma goes roselover..

Är redan klar med vår uppgift och vi slutar inte förens om 1 och en halv timme. Som vanligt alltså. Jobba mer funkar inte heller för vår regular lärare är inte här.
Har skissat upp en framsida och ett uppslag till en trädgårdstidning som handlar om rosor. Första gången Emma blir nöjd med något hon åstakommit på grafen! Good girl.



Idag blir det inge stall, jag går i plugget till 16.40 (!) och så fyller Totte år så de kommer massa roligt folk hem till oss. Observera att jag var ironisk på ordet roligt. Då blir det i alla fall tårta!

Idag var det alltså första Graf B lektionen. Jag gillar att hålla på och greja med datorn och komma på idéer men klassen är tråkig, massa folk från andra klassen och det är jag inte allt för lycklig över. Bara överklassbitchar och såna som bara håller käften. Kul att sammarbeta med dom liksom! Vilken tur att jag är en sån drivande person. Ibland i alla fall.

Jag hatar verkligen det här jävla facebook. Vet inte riktigt varför, man blir bara störd på alla som är dryga och kommenterar bilder eller dom vanliga självmordsoffrerna som bara tycker synd om sig själv. Ändå går man in på sidan tre gånger om dagen och glor på allt.

Jag dör av hunger!

XOXO, Emma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0