Emma goes seriös

Försöker leka seriös på en lördagkväll, sitter med historiaboken framför mig och pluggar revolutionerna. Har två hyfsat jobbiga veckor framför mig, eller jobbiga ska jag kanske inte säga men Melander åker ju till usa på måndag.

Marcus blir ju bara borta några dagar över PdA, men ändå! Det blir ju alla fall 5 stycken som försvinner som brukar hjälpa till så. Sen blir det svårare att komma från plugget till stallet också, men det löser sig alltid.
Bussen finns ju liksom. Den som jag älskar så.

Har suttit och kollat på http://www.bigdweb.com/ hemsida vad jag vill ha från amerika. Lite roliga saker blir det ju i alla fall! Dessutom billigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0