Emma goes vietnames

Har precis käkat vietnamesisk mat, känns som om jag ska spricka! Men gott var det. Fick sluta tidigare idag så efter skolan drog jag till Kallhäll och tog ett till hår i örat, brevid de vanliga på höger sida. Fick ju ett presentkort i julklapp för att jag ville ta längre upp på örsnibben som jag hade förut, men det blev bara inflamerat och så syns det inte så mycket. De fick bli såhär, men de är snyggt.


Emmas vackra mobilbilder är återigen framme

Imorgon blir det en sån där seg dag igen. Börjar klockan 10 med matte i 40 minuter, sen jag har lunch och 2 timmar hål! Skippa matten kan jag inte heller, då hänger jag inte med alls. Fy fan. Skönt med nya schemat på torsdag, börjar halv 12 och på fredagar slutar jag 12.

Nej, nu ska jag ta mig en dusch, glo på ett avsnitt Gossip Girl och bara ta de lugnt. Vila upp mig innan alla läxor och prov sätter igång på riktigt. Fy.

XOXO, Emma. 

Kommentarer
Postat av: evelina

snyggt det blev!!

orkar inte heller imorgon. matten är min endalektion. känns onödigt att åka dit men fail att stanna hemma haha :b

2009-01-13 @ 19:02:25
URL: http://explosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0