En onsdag i stallets tecken

Rätt skön dag alltså! Fick jobba hemma på sista lektionen så jag tog bussen till stallet vid tio i tre. Var väl där vid halv fyra och tog in ponnysar och fixade. Losting gick 40 minuter på bandet, det börjar arta sig!


Känner mig alltid lika sexig i stallkläderna

Totte for till Valla och hämta min nya vagn, tänkte först köpa en begagnad speedcart, men hon sålde den tydligen till en annan. Jag fick damp för jag inte hittade nån så jag köpte en splittans istället :) En riktigt wannabe-ponnyvagn, chevi, men den var faktiskt snygg! Och inte allt för dyr, nio och nio fick jag ge för den. Riktigt skön faktiskt.


Min är svart med röd/vita stripes.

Fick de andra grejerna också förutom de som de skulle vara brodyr på. Melander handlar snyggt huvudlag, namngrimma, ljusa tömmar och bandage i USA. Nu är det bara sele och sulky som fattas!
Och nya dressen. Om snubben någon gång hade tänkt sig att svara. Letar ny sponsor snart.

Blir nog inge plugg imorgon, två lektioner, livkunskap (Sveriges onödigaste ämne) och engelska där vi ska kolla på nån jävla film. Nej tack.
Valla orkade jag inte med. Så tråkigt att gå runt där ensam.
No homework! Just ja.. men repotaget fixar jag på ett kick sen. Nu ska jag moffla i mig en av mammas goda semlor.


 XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: matilda

Fin träningsvagn du skaffat dig (: Stort Lycka Till med 'Lostingen' från Vinka och Matilda

2009-01-28 @ 22:28:01
URL: http://flummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0