Ensam 2009

Lonely girl 2009. Sitter ensam i Melander hus, Mackan och Sandra är på Gävle med United, som för övrigt vinner lopp 10 på Gävle idag. 
Slog på stort med en riktigt tjockismiddag; nuggets och klyftpotatis. Tyckte jag var värd de. Det är så man inte ska tänka va?
Duktig har jag i alla fall varit. Blev riktigt seriös nere i stallet, mockade en extra gång till min häst och till Jackpot. Gick på bandet gjorde min också, för andra gången idag. Var ju här imorse innan jag drog till plugget.
Skulle ta en buss som gick halv 11. Tror ni den kom till den här hålan eller? Sandra fick skjutsa mig till stationen.

Losting blev svettig efter en halvtimma på bandet, program 0! Kan ju inte ha gjort mycket den senaste månaden i alla fall. Amy har rätt, hon är lugnt den så får mest uppmärksamhet i hela stallet. Lite ska man väl skämma bort dom?

Städat lite efter Mackan uppe i huset har jag gjort också. Inte stökigt direkt, men det här med att köra diskmaskiner är riktigt jobbigt för killar. Jag är så ruskigt snäll. Jag blir väl ensam här till 12 - halv 1 i natt misstänker jag. Ska försöka plugga lite. Lär ju bli fler inlägg under kvällen..

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränar du bara på bandet ?

2009-01-22 @ 18:38:43
Postat av: Anonym

Sv: Helt ointressant att svara på anonyma kommentarer ;)

2009-01-22 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0