För att de inte finns några JOBB

Ursäkta, har bara en liten fråga: kan någon langa ett schysst jobb till mig? Ett jobb med lön, bara lite sådär, som jag hinner med när jag går i skolan och har hästen. Finns det såna jobb? Jag har då inte kommit över något i alla fall.

Hängde i stallet hela dagen, det var faktiskt rätt tråkigt. Haha, dreamteamet var klara med mockning, höning och vattning på, hör och häpna, 45 minuter! Det måste vara svenskt rekord. Stående ovationer borde vi ha.
M och S drog till Mona men jag orkade inte följa med. Gjorde maten sen satt jag en bra stund i stallet och ugglade.
Gick upp till huset, men där hann jag väl vara i 20 minuter eller nåt.

Losting har gått på bandet två gånger idag, good girl. Stod i en halvtimma och försökte få bort svampen som hon har på ryggen, hon måste ha blivit borstad mycket innan jag köpte henne..
Försökt få några bilder på henne också, alltid kul att ha i början men så fort jag kom nära i hagen så gick hon fram till mig med öronen framåt, sen for arslet emot mig på två röda! Trevlig tjej liksom.


Nu är jag helt slut som artist, imorgon blir det movietime i stora staden med Marre, vi har ett hemligt uppdrag på gång också.

Att blogga i sängen är inget att rekommendera.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0