I'm the shit

Emma känner sig ruskigt smart såhär på morgonkvisten. Jag fick MVG i foto A, MVGvarenda uppgift vi har gjort! Jag är faktiskt lite stolt.
Så nu har jag inte lektionen igen förens 12.30. Varför skulle jag komma hit överhuvudtaget? Lärarjäkel. Märker ni hur positiva jag är emot mina lärare?
Det är faktiskt bara två stycken jag inte gillar. Slipper i alla fall en av dom nu.

Sitter och letar körkortskurs gör jag också, intensivkurs. Fan va nice att kunna åka till och från skolan själv på morgonen. Bil har jag ju liksom redan. Nu har jag ju lovat mamma också, annars blir det ingen pålle för min del.
Konstigt att jag ska vara så löjlig och inte börja övningsköra, så rädd för att göra fel.


Nej det är inte min bil, den är ännu äldre :P

Om 6 dagar åker Melander till USA och en helg blir Mackan borta över Prix d´Amerique. Emma goes hästvakt till 100 %. Då jävlar ska jag köra bil med Linda. Kör heller med henne än med mamma eller Totte. Vet inte riktigt varför, blir nog mer seriös då.

Tog med mig min jätte-bok till skolan. Ska plöja lite nu.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha vi är två emma, ja är livrädd att göra fel!!<33

2009-01-13 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0