It's my life

Har kommit in i en sån där peroid då jag är hungrig och lite småsugen på något hela tiden. Några godisar. Två riskakor. En hårdmacka. 53 mandariner. Vad som helst! Nu är det skärpning på hög nivå som gäller, så här kan vi inte hålla på. Inte jag i alla fall. Finns ingenting positivt med det hela, det kostar pengar, man blir tjock och får hål i tänderna. Men gott är det.

Hittade en buss så jag hinner vara i stallet på morgonen på torsdagar, nice. På fredag är har vi studiedag också, passar perfekt då Macrus och Sandra drar där på morgonen. Förhoppningsvis hinner jag göra klart hela stallet innan alla kommer från skolan.

Hitta massa roliga bloggar, alltså HAHA. Vilka idioter det finns där ute, dom underhåller mig en tisdagkväll i alla fall. Jag känner att min travnet-blogg är lite opersonlig. Eller jag vet inte. Jag har inga ideér vad jag ska skriva om, tycker inte det händer ett piss just nu och gagga om hästen tänker jag inte göra. Det gör jag här istället.

Nu ska jag inta sovpositon. Eller bokposition en stund först.

I know you love me, XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0