Ja ni, ...

Ja ni, det är konstigt vad man blir hästtjej snabb igen. Jag klippte av mina lång naglar. Man bryr sig inte så mycket vad man har på sig eller om jackan fängar lite hästlukt när man öppnar skåpet i skolan. Skorna blir lite leriga och alla mössor man en gång ägde ligger i en låda i stallet.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men för mig känns det i alla fall bra. Jag blir den jag verkligen är innerst inne och jag bryr mig faktiskt inte ett jävla skit vad alla tycker om mig eller hur jag ser ut. Passar det inte så fine, låt mig vara. Det känns så ruskigt skönt att skriva det här, jag är stolt över mitt självförtroende och det skäms jag inte för.

Nej, det där med pluggandet gick sådär, jag plöjde mig igenom en revolution i alla fall, de roligaste - franska. Om man kan kalla någon rolig, men i alla fall.

Kastar in en bra låt.




XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0