Jobbigt liv Emma, jobbigt

De blev inget Gossip Girl. Sidan funkar inte. Fuck. Jag klarar mig nog.

Min Ipod är fan cp i huvudet, den synkroniserade sig tydligen själv nu helt plötsligt så alla låtar försvann! Jippie. Nu har jag lagt in typ 25 stycken, de räcker nån vecka tills jag lyssnat sönder dom.

Fick presentkort på nelly.com i julklapp och nu gjorde jag ett gott försök att verkligen hitta något, men icke. Det finns så mycket fint, men fan för att handla på internet alltså. Alla klänningar och toppar jag vill ha är tajta och jag säger inte att jag tycker jag är tjock, men min figur är fan inte snygg i tajta kläder längre!
Måste sluta vara så hungrig hela tiden och småäta, skärpning!

Micke skulle ju ringa tillbaka men det hände tydligen inte. Strunta i mig bara, gör de. Äsch, vi tar de imorgon. Valla. Just fan. För se hur det blir med de, om jag orkar springa runt där själv i kylan. Jag tror faktiskt de.

Plugget är inte min grej för dan. Skulle bara vilja vara sjuk i några dagar, hänga hos hästarna och ta det lugnt hemma i sängen. Nu gäller det att komma igång på allvar. Nya schemat är guld värt om man jämför med höstterminens.



Min eventuella sponsor vägrar ju att svara! Har mailat två gånger nu, men nej. Han är så konstig den där snubben, men fett bra. Om dom inte vill så säg nej då! Jag blir så sur. Jag som bestämt hur den skulle se ut och hela kitet. Får ta och ringa honom igen helt enkelt! Man hör ju knappt vad han säger bara.

Nu ska jag vara lite social mot min familj tror jag, eller så struntar jag i de som vanligt och läser istället.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0