Kort dag i plugget

Nu sitter jag, eller nej jag står faktiskt vid en dator i skolan, och väntar på att min första lektion ska börja. Om en timme. Matte i 40 minuter, sen tar jag bussen till stallet. Palla sitta här med fyra timmar hål och vänta på Sveriges onödigaste lektion; textkommunikation. Never! Det gäller bara att jag lubbar satan till bussen sen för den åker 8 minuter efter lektionen slutar, och jag har ju en tendens att prata lite för mycket med folk när det är bråttom.

Har ni tänkt på att det är drygt tre månader kvar tills jag fyller 18? Förmodligen inte. Men det är ju sjukt kul! Jag och Marre har liksom redan börjat planera, haha! Fan, de ska bli de bästa någonsin. Lill-lördag är det ju på vår födelsedag också, eller så kanske det blir en kväll på Valla? Skulle inte tro de va!

Tog ju hål i örat igår och det ömmar inte ens idag. Det ser däremot lite nördigt ut, tog ett par pärlörhängen i mörkret i morse och så har jag en likdan bredvid fast något mindre. Tur att jag inte stannar allt för länge här då.

Jag gillar statistiken på bloggen! Dock skulle den kunna se lite bättre ut, men man får ju vara glad för de man får.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0