Lostingen är min

Sitter vid mammas dator och ska snart gå till bussen. Emma har inte direkt valt den smartaste outfiten today i kylan, kjol och leggings. Ska gå 15-20 minuter till bussen. Palla byta nu. Ska man vara fin får man lida pin.

Ni vet förmodligen redan vad jag ska skriva om ni läst de tidigare inlägget, vilket bara är två rader. Köpte en liten pålle igår, eller bestämde att jag skulle ta henne i alla fall. Skönhetssagan bakom Losttwomamas, som hon heter, är fantastisk och jag har varit en del av den sedan hon var liten fölunge. Hon lever verkligen upp till sitt namn. Jag berättar allting sen. De var när hon var föl man tänkte att man ville ha henne, och nu är hon min på riktigt.

Det är absolut ingen stjärna till häst, inte än i alla fall. Dessutom har hon precis fyllt 3 år. På fredag ska vi hämta henne på Rommetravet från Sundberg. Jag fick nästan lite panik, jag har ju inga saker överhuvudtaget förutom Jarres gamla! I helge blir de shoppa till hundra procent då.

Min lilla saga kommer säkert ut ikväll. Shit nu måste jag gå!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0