Mjukisbrajorna är framme

Nu sitter jag här igen vid Mattes gigantiska dator. Har precis duschat av mig hästlukten.
Emma har varit lite utav en ponnymamma idag. Fixade allt (ja, allt) på ponnygångarna själv (ja, själv). Det tog sin lilla tid, men jag måste ha varit rätt snabb för jag hann köra fyra hästar också! I alla dess storlekar.

En mini, två småttingar och en stor. Jag kan också konstatera att jag inte saknar ponnytiden speciellt mycket. Inte tränigsdelen i alla fall.

Satt upp bakom Tysse, Pärlan och Angel. Layer fick så för den stora delen i hästsammanhanget. Även fast och räknas som bebis. I alla fall i mina ögon.
Varmt har de varit i alla fall! Suttit och kört i lågkallingar, mjukisbrallor (skrev mjukisbrajor först;) och en fleecetröja. Det är nu alla blir sjuka, från -10 till +5. Hoppas att dom små kusarna håller sig friska också.



Imorgon blir det fortkörning på Valla, Image. Kul! Jag behöver nog de, få in lite tempo i hjärnan igen. Har ju bara kört 40-jobb här hemma.

Jag har dålig humor ikväll. Nu ska jag låta er vara.

XOXO, Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0