Monday it is

Nu sitter jag här i skolan igen. Det är måndag och jag slutar för en gång skull i någorlunda tid. Igår letade jag som en idiot efter buss men hittade inte någon förens vid 15.47, så nu helt plötsligt när jag kollar en extra gång så finns det en 8 minuter efter jag slutat. Sl i ett nötskal. Eller Emma i ett nötskal kanske.

Måndagar är rätt chill ändå. Tre lektioner, visserligen en mördarlektion men det kvittar när man får gå hemma innan det är kolmörkt ute. Min duktiga lilla häst ska få testa bandet idag igen, hon var skitduktig igår.

Det är som Amy sa, jag lyckas alltid hitta så snälla hästar. Ingen jag har ägt har någonsin varit dum på något vis, möjligtvis Jarmo som skulle flyga över hela stallgången när man skodde fram, men i övrigt har dom varit genomsnälla.
Den här kan visserligen vara lite tjurig när man ska ta henne i boxen och vända arslet till, men som jag tidigare sagt, märrarna ska ha lite temprament.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0